Патахала200
Михайло Паталаха – Mенеджер з розвитку у Applead.

Значний досвід роботи у маркетингу та рекламі. Працює у сфері маркетингу мобільних додатків, відповідає за розвиток компанії Аpplead. Сфера компетенції – ASO (ключові слова, опис, іконка, відеоогляд) та просування мобільних додатків.

Тема доповіді: “Мотив та органіка: де брати та скільки коштує”

Розробка та створення мобільного додатку – лише частина справи. Важливими залишаються питання промоції та маркетингу додатку. Часто видавці можуть спостерігати за тим, що додаток скачують користувачі та вже наступного дня забувають про нього і більше ніколи не запускають та видаляють. Це свідчить про те, що справжня цільова аудиторія ще не побачила додаток та не почала ним користуватися. Аудиторія стає ледащою та не бажає читати опис в магазині або витрачати час на пошук додатку. Переважна більшість покупців у магазинах завантажують ті додатки, що знаходяться у ТОПі.
Про шляхи пошуку та звернення до цільової аудиторії та потрапляння мобільного додатку у ТОП, вартість привернення уваги користувачі та кожного встановлення й піде мова у доповіді.