Слов'яненкоЛеонід Слов’янов – Засновник та керівник Лабораторії окулографічних (ай-трекінгових) досліджень “Л ВЕБЕР”.

Багаторічний досвід роботи у маркетингу та рекламі, фізик, впровадження оптичних стимулів в рекламу.
Дослідження дизайнів ПЗ, в тому числі мобільних сервісів, юзабіліті сайтів, прототипів, реклами, інших візуальних стимулів.

Тема доповіді: “Новітні технології в дослідженні ефективності дизайнів мобільних додатків”

Тези доповіді:
Гіпотеза.

  • На більшість предметів та образів люди дивляться в кращому випадку всього декілька секунд
  • Споживачі зорово сприймають лише ті частини зображення, на які вони дивляться

Висновки.

  • Якщо значимій частині зображення не приділяється достатньої уваги, це означає, що споживачі її фактично не бачать.
  • Якщо споживачі занадто довго дивляться на незначущі частини зображення, у них не залишається часу подивитися на значущі частини зображення.