Lilia Moroz
– is experienced and dedicated account manager at Cliсkky, Her main responsibilities are: researching and acquiring new partners for our innovative mobile tracking product, helping advertisers with setting up and running campaigns; managing campaigns to reach optimal KPI’s and best possible ROI

Lecture: Mobile apps monetization – how not to drown in a sea of ​​ possibilitiespossibilities.

Track: Business Mobile Application.

Lecture level: Professionals.
 
Abstract:

  • 3 types of monetization of game applications.
  • Main types of work with traffic.
  • Main advertising tools: Banners, Interstitials, Offerwalls, Appwalls, Video, Push Notifications.
  • Who are interested in presentation: Game application developers.

Мороз Лілія – досвідчений  аккаунт менеджер в Cliсkky, мiжнароднiй рекламнiй платформi з фокусом на веб та мобiльних кампаніях з оплатою за дію.

В Cliсkky Лілія займається пошуком нових партнерів та управлінням рекламними кампаніями.

Назва доповіді: “Монетизація ігрових додатків – як не потонути в океані можливостей”.

Потік: Бізнес мобільних додатків.

Рівень доповіді: Для професіоналів.
 
Основні тези доповіді:

  • 3 основних методи монетизації ігрових додатків.
  • Основні види роботи з трафіком.
  • Основні рекламні інструменти: відео, банери, interstitials, offerwall, appwall, push повідомлення.
  • Доповідь буде цікава: Розробникам мобільних додатків.