victor

Віктор Дмитренко – Beta Company, Marketing Manager

У професійному сфері з 2007 року. Основний напрямок: просування ексклюзивних комплексних B2B послуг і проектів на ринках США, Австралії та Європи.

Участь у конференціях у якості доповідача: Odessa Camp 2012-2014, Optimization 2013. ”

Назва доповіді: “П’ять аспектів просування мобільних додатків на західних ринках”.

Рівень доповіді: Для професіоналів

Основні тези доповіді:

  • Типи мобільних додатків та їх promotion-перспективи. Відповімо на питання, які мобільні додатки апріорі не зможуть потрапити в топ-лист магазинів.
  • Типові моделі просування (Social Networks, Buzz Flow, Blogger Boom та ін.) та сервіси, через які це можна робити (App Promo, 148Apps, Android guys та ін.)
  • Нетипові моделі просування (Weak Tires, Revers Flow, Silent Wave та ін.). Розглянемо, які кроки для цього треба зробити (підготовчі моменти, ресурси).
  • Мобільні метрики та їх ефективність. Подивимось на: Mobile App Analytics, Mobile App Tracking, Adjust, Appsflyer та інші.
  • На що треба звертати увагу при роботі з метриками. Що необхідно коригувати для успішного процесу просування.